فعالیت های فرهنگی
1400/10/1 چهارشنبه
اطلاعیه مهم در خصوص ارزشیابی پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰
اطلاعیه مهم در خصوص ارزشیابی پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰

.

اطلاعیه مهم در خصوص ارزشیابی پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰
دانشگاه پیام نور خراسان رضوی
از دانشجویان گرامی خواهشمند است قبل از شرکت در آزمونها به نکات ذیل توجه نمایند:
  1. با توجه به اینکه  ثبت نمره میان ترم و پایان ترم برای دانشجویانی که بدهی دارند امکانپذیر نمی باشد لذا  در اسرع وقت نسبت به تسویه حساب اقدام نمایید.
  2. برای مشاهده شیوه ارزشیابی پایان نیمسال دروس خود   به قسمت «توضیحات درس» در سامانه LMS مراجعه کنید.
  3. بعضی از آزمون ها ممکن است در تاریخ و ساعتی که در سیستم گلستان نمایش می دهد برگزار نشود بنابراین لازم است به اطلاعیه های مربوط به این موضوع در  «توضیحات درس» سامانه LMS مراجعه  فرمایید.
    • بازه زمانی چند ساعته که در سایت گلستان برای دروس عمومی ذکر شده،  به این معنا نیست که دانشجو در تمام آن بازه زمانی قادر به شرکت در آزمون است. لذا ضروری است ساعت دقیق برگزاری آزمون این دروس را در سامانه LMS، بخش توضیحات درس ملاحظه فرمایید و مطابق آن در آزمون شرکت کنید.
    • با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته مقرر گردید آزمون دروس زیر با یک ساعت تاخیر شروع گردد. مطابق بندهای فوق،جهت اطمینان از ساعت دقیق  شروع آزمون دروس مذکور توصیه می گردد به اطلاعیه های استاد مربوطه در «توضیحات درس» توجه فرمایید.
لیست دروسی که آزمون آنها با یک ساعت تاخیر شروع می گردد
  1. در صورت مواجهه با مشکل  می توانید به شماره تلفن های اعلام شده مرکز /واحد تحصیل خود  که لیست آن در ذیل درج گردیده تماس بگیرید. خواهشمند است  از تماس با سایر مراکز اکیداً خودداری فرمایید.
لیست تلفن مراکز و واحدها
  1. پیشنهاد می گردد  برای استفاده از LMS  از مرور گر google chrome  استفاده بفرمایید.
  2. چنانچه برای باز کردن سایت با مشکل مواجه شدید، حتما آدرس سامانه را عیناً مطابق زیر در نوار آدرس تایپ کنید:
http://slms.razavi.pnu.ac.ir
  1. حتی الامکان برای شرکت در آزمون ها، بجای گوشی هوشمند از رایانه استفاده فرمایید.
  2. توجه داشته باشید که در آزمون های تستی ، به محض علامت خوردن گزینه، پاسخ شما در سرور ذخیره می شود. بنابراین چنانچه بر روی گزینه ای کلیک می کنید و علامت نمی خورد، نشان دهنده این است که در ارتباط شما با سرور مشکلی پیش آمده و در این موقع نیاز است از حساب کاربری خود خارج شوید (logout) و سپس مرورگر را بسته و دوباره مرورگر را اجرا نموده و وارد سایت شوید(login).
  3. مطابق بند فوق، تأکید می شود از علامت خوردن گزینه مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید . با توجه به اینکه در سامانه LMS لاگ کلیه  فعالیتهای دانشجو در آزمون ذخیره می گردد لذا ادعای فرد در خصوص این که پاسخ را انتخاب کرده اما ثبت نشده است مورد پذیرش نخواهد بود.
  4. چنانچه تصویر یا فرمول مندرج در سوال واضح نیست لازم است بزرگنمایی مرورگر را افزایش دهید. به طور مثال در مرور گر google chrome با فشردن همزمان کلیدهای ctrl   و  +  بزرگنمایی افزایش می یابد و با فشردن همزمان کلیدهای ctrl   و  -  بزرگنمایی کاهش  می یابد.
  5. در صورتی که لازم است برای آزمونهای تشریحی ، پاسخنامه را به صورت فایل تصویری بارگذاری فرمایید توصیه می گردد حتماً به تنظیمات دوربین یا  تلفن همراه خود رفته و کیفیت متوسط که حجم فایل کمتری به همراه دارد انتخاب نمایید. همچنین  توجه داشته باشد که ارسال فایل عکس با موفقیت انجام شود.
موفق باشید.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر