آخرین اخبار
1402/10/9 شنبهپیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار خانم دکتر صادقی موحد به مناسبت یوم الله 9 دی:
پیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار خانم دکتر صادقی موحد به مناسبت یوم الله 9 دی:

.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ.

ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید. ( آیه ۶ سوره حجرات)

«سالروز یوم الله ۹ دی، گرامی باد. »
دانشجویان و همکاران گرانقدر!
ضمن گرامیداشت و عرض تبریک یوم الله نهم دیماه ۱۳۸۸، لازم است مختصری از چرایی یوم الله بودن آن معرفی گردد: بعد از انتخابات ۱۳۸۸ ادعای تقلب از سوی اقلیت مغرض داخلی مطرح شد و همراهی و هجمه های معاندان بیگانه( بیرونی)، موجی از اعتراضات را بدنبال داشت و دامنه آن به هتک حرمت شعائر حسینی و مقدسات اسلامی نیز کشیده شد. ظرف سه  روز بعد از وقوع هتک حرمت ها، ملت بیدار ، هوشیار و همیشه در صحنه به مدد الهی و در کمال اخلاص، مسئولیت مداری جمعی خود را به منصه ظهور رسانیده و ضمن اعلام برائت از فتنه گران، بیداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند و تجدید بیعتی با نظام و آرمان های آن، بالاخص نعمت عظمای ولایت، داشتند. این لبیک بهنگام و حضور چشمگیر و ده ها میلیونی ملت در سرتاسر کشور ایران اسلامی، توطئه های مغرضین و معاندین داخلی و خارجی را در نطفه خنثی نمود و به تبع آن مقام معظم رهبری فرمودند : اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر بجا آورده شود، کم است. لذا از باب وظیفه، ضمن معرفی اجمالی یوم الله مذکور و گرامیداشت آن، بصیرت و بینش تشخیص حق از باطل و عمل متناسب با آن در بزنگاه های مختلف را برای این حقیر و شما عزیزان از درگاه حق تعالی خواستارم . ان شاء الله تعالی.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر